Klikk og hent

Med dagens løsning har du kun mulighet til å reservere én vare med Klikk & hent-løsningen av gangen. Dersom du ønsker å reservere flere produkter kan du legge inn flere ordre.

Åpne på egen side

Dersom du ønsker å avbryte en Klikk & hent-ordre må du kontakte den Jernia-butiken du har reservert varen hos, slik at de kan kansellere reservasjonen. Dersom dette ikke gjøres vil ordren legges tilbake etter 5 virkedager. Du vil ikke bli belastet ekstra for dette, men det er fint om du gir oss beskjed dersom du ikke lengre ønsker varen.

Finn butikk →

Åpne på egen side

Med Klikk & hent reserverer du varen i butikken slik at den står klar til deg når du skal hente den. Du kan enkelt reservere varen i vår nettbutikk. Velg produktet du ønsker å reservere og deretter klikk «Reserver i butikk». Du får da opp hvilke butikker i nærheten som har din ønskede vare. Du betaler først for varen når du ankommer butikken. Vi holder av varen i 5 virkedager fra varen(e) er blitt bekreftet plukket via e-post/SMS, før reservasjonen blir kansellert.

Åpne på egen side

Etter at du har reservert en vare i butikk har vi som mål å ha denne klar til deg i butikken innen maks to timer innenfor butikkens åpningstid.

Du får e-post fra oss så snart varen er klar til henting i din foretrukne Jernia-butikk.

Åpne på egen side

Dersom du ønsker en raskere og mer effektiv handel i butikk kan du reservere dine varer med «Klikk & hent». Når du klikker på «Reserver i butikk» på produktsiden vil vi reservere varen(e) i butikken, forutsatt at den aktuelle butikken har varen(e) på lager. Du betaler først for varen når du ankommer butikken.

Åpne på egen side

Ja, «reserver i butikk» er det samme som Klikk & hent.

Åpne på egen side

Dersom du har fått bekreftet din Klikk & hent-bestilling kan du ringe til butikken og be de kansellere ordren dersom du ikke lengre ønsker den.

Finn nærmeste butikk →

Åpne på egen side

«Min Side» kan du enkelt følge med på din Klikk & hent-bestilling. Når det står «behandles» gjøres varen klar. Når varen er klar til henting får du en e-post fra oss og din ordre står markert med «Klar til henting» under ordreoversikt på «Min Side» .

Åpne på egen side

Du betaler for din Klikk & hent-bestilling når du henter varen i butikk.

Åpne på egen side

Når det står «Ordre avbrutt» skyldes dette at en i butikken har avbrutt din Klikk & hent-bestilling. Ta kontakt med butikken du ønsker å reservere varen hos dersom du har spørsmål rundt din avbrutte ordre.

Finn butikk →

Åpne på egen side

Din Klikk & hent-bestilling blir holdt av i 5 virkedager etter at varen(e) er bekreftet plukket via e-mail/SMS. Dette står oppgitt når du reserverer din vare. Dersom du ikke kommer og henter den vil den kanselleres. Du vil ikke bli belastet dersom ordren kanselleres.

Åpne på egen side

Dersom du ikke henter din bestilling vil den bli lagt tilbake og kansellert. Du vil ikke bli belastet noe ekstra for dette. Din Klikk & hent-bestilling vil holdes av i 5 virkedager etter at varen(e) er bekreftet plukket via e-mail/SMS, dette står oppgitt når du reserverer din(e) vare(r).

Åpne på egen side