Nyttig informasjon

Dine betalingsmuligheter hos Jernia

Frakt og levering

Vi hjelper deg med hjemlevering

Gavekort

Slik benytter du angrerett på jernia.no

Dersom du har laget deg en brukerprofil på Jernina.no kan du finne oversikt over alle dine ordre på «Min Side» .
Dersom du ønsker å finne ut hvor din bestilling befinner seg kan du sjekke dette på våre samarbeidspartnere sine sider. Dersom du har valgt fraktalternativ gjennom PostNord, kan du enkelt gå inn på deres sine sider gjennom å taste inn sporingsnummeret eller din kolli-ID du har mottatt på SMS eller e-post. Det samme gjelder dersom du har valgt Posten som fraktalternativ. Har du valgt Porterbuddy som fraktalternativ vil du få en SMS og e-post med sporingslink og få en SMS like før budet ankommer.
Kontaktinfo Posten →
Kontaktinfo PostNord →
Kontaktinfo PorterBuddy →
Dersom du har mottatt en mangelfull bestilling bør du ta kontakt med vår kundeservice så raskt som mulig slik at vi kan hjelpe deg med dette.
Når det står «Ordre avbrutt» skyldes dette at en i butikken har avbrutt din Klikk & hent-bestilling. Ta kontakt med butikken du ønsker å reservere varen hos dersom du har spørsmål rundt din avbrutte ordre.
Ønsker du å kansellere en vare som er bestilt men enda ikke mottatt må du kontakte vår kundeservice så fort du kan. Er varen sendt ut fra vårt lager må du som mottaker motta varen og da benytte deg av «Åpent kjøp» om du ikke ønsker varen.
Når du klikker deg inn på en ønsket vare vil du se nettlagerstatus for varen under knappen «Legg i handlekurv». Her står det eksempelvis «50+ på nettlager». Dette betyr at vi har over 50 eksemplarer av din ønskede vare på nettlageret.