Hva kan vi hjelpe deg med?
Min Side
Jeg husker ikke passordet eller brukernavnet mitt, hva gjør jeg?
Det er fort gjort å glemme passord og brukernavn, heldigvis er det lett å fikse dette i vår nettbutikk. Klikk på «Logg inn / Registrer» øverst i høyre hjørne , deretter klikker du på «Glemt passord» under innloggings-feltene. Du skal da få opp en pop-up som etterspør din e-postadresse som er registrert din brukerprofil.
Vi hjelper deg gjerne, så ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice.
Hvilke fordeler får jeg av å være med i Jernia sin kundeklubb?
Som medlem i Jerniaklubben får du mange fordeler i form av faste rabatter, eksklusive tilbud, nyhetsbrev med tips og råd og hyggelige overraskelser. Det er helt gratis å være medlem og det er enkelt å melde seg inn. Les mer om våre kundeklubb-fordeler her.
Hva er Jerniaklubben?
Jerniaklubben er Jernia sin kundeklubb. Som medlem i Jerniaklubben får du mange fordeler i form av faste rabatter, eksklusive tilbud, nyhetsbrev med tips og råd og hyggelige overraskelser.
Hvordan kan jeg finne ut om jeg er med i Jernias kundeklubb?
Har du en opprettet en bruker på jernia.no, er du automatisk medlem av Jerniaklubben.
Jeg har ikke et brukernavn, jeg er kun registrert med sms, hvordan kan jeg da handle på nettsiden?
For å gi deg den beste handleopplevelsen anbefaler vi alle våre kunder å registrere en profil i nettbutikken. Du kan du koble ditt mobilnummer opp mot en brukerprofil i nettbutikken.
Dersom du ikke ønsker dette kan du handle i nettbutikken som «gjestebruker». Dette valget kommer opp når i utsjekken av handlekurven. Klikk på «Fortsett som gjest» og fyll ut ønsket fraktalternativ og betalingsmetode.
Jeg har glemt mitt passord, hvordan kan jeg få tilsendt et nytt?
Dersom du har glemt passordet ditt kan du klikke på «Logg inn / Registrer» øverst i høyre hjørne , deretter klikker du på «Glemt passord» under innloggings-feltet. Du skal da få opp en pop-up som etterspør din e-postadresse som er registrert din brukerprofil. Du får deretter tilsendt en e-post med en link for å tilbakestille ditt passord.
Hvorfor får jeg ikke opprettet en konto?
Dersom du ikke får opprettet en konto, kan det ha skjedd en teknisk feil. Ta da gjerne kontakt med vår kundeservice, så vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.
Jeg har registrert feil leveringsadresse, hva gjør jeg?
Dersom du har registrert feil adresse er det viktig å kontakte oss så raskt som mulig, slik at vi får rettet opp feilen for deg. Når en bestilling er sendt inn er dette dessverre ikke noe du kan gjøre selv.
Hvor er min bestilling?
Dersom du ønsker å finne ut hvor din bestilling befinner seg kan du sjekke dette på våre samarbeidspartnere sine sider. Dersom du har valgt fraktalternativ gjennom PostNord, kan du enkelt gå inn på deres sine sider gjennom å taste inn sporingsnummeret eller din kolli-ID du har mottatt på SMS eller e-post. Det samme gjelder dersom du har valgt Posten som fraktalternativ. Har du valgt Porterbuddy som fraktalternativ vil du få en SMS og e-post med sporingslink og få en SMS like før budet ankommer.
Kontaktinfo Posten →
Kontaktinfo PostNord →
Kontaktinfo PorterBuddy →
Når kan jeg forvente at Klikk & hent-ordren blir klar for henting?
Etter at du har reservert en vare i butikk har vi som mål å ha denne klar til deg i butikken innen maks én time innenfor butikkens åpningstid. Ved bestilling av ferdigblandet maling har vi det klart innen 2 timer.
Du får e-post fra oss så snart varen er klar til henting i din foretrukne Jernia-butikk.
Hvordan avbestiller jeg en Klikk & hent-bestilling?
Dersom du har fått bekreftet din Klikk & hent-bestilling kan du ringe til butikken og be de kansellere ordren dersom du ikke lengre ønsker den.
Hvor kan jeg se ordrestatus på min Klikk & hent-bestiling
På «Min Side» kan du enkelt følge med på din Klikk & hent-bestilling. Når det står «behandles» gjøres varen klar. Når varen er klar til henting får du en e-post fra oss og din ordre står markert med «Klar til henting» under ordreoversikt på «Min Side» .