Hvorfor står det «Ordre avbrutt» på min Klikk og hent-bestilling?
Når det står «Ordre avbrutt» skyldes dette at en i butikken har avbrutt din Klikk & hent-bestilling. Ta kontakt med butikken du ønsker å reservere varen hos dersom du har spørsmål rundt din avbrutte ordre.
Relaterte spørsmål
Hvor finner jeg oversikt over mine ordre?
Dersom du har laget deg en brukerprofil på Jernina.no kan du finne oversikt over alle dine ordre på «Min Side» .
Kan jeg reservere flere varer av gangen med Klikk & hent?
Ja du kan reservere flere varer av gangen med Klikk & hent-løsningen. Du vil få opp en melding dersom din butikk ikke har én eller flere av varene du prøver å bestille i beholdning.
Hvordan kan jeg avbryte en reservasjon gjort med Klikk & hent?
Dersom du ønsker å avbryte en Klikk & hent-ordre må du kontakte den Jernia-butiken du har reservert varen hos, slik at de kan kansellere reservasjonen. Dersom dette ikke gjøres vil ordren legges tilbake etter 3 virkedager. Du vil ikke bli belastet ekstra for dette, men det er fint om du gir oss beskjed dersom du ikke lengre ønsker varen.
