Hvorfor står det «Ordre avbrutt» på min Klikk og hent-bestilling?

Når det står «Ordre avbrutt» skyldes dette at en i butikken har avbrutt din Klikk & hent-bestilling. Ta kontakt med butikken du ønsker å reservere varen hos dersom du har spørsmål rundt din avbrutte ordre.

Finn butikk →

Relaterte spørsmål

Dersom du har laget deg en brukerprofil på Jernina.no kan du finne oversikt over alle dine ordre på «Min Side» .

Åpne på egen side

Dersom du ønsker å avbryte en Klikk & hent-ordre må du kontakte den Jernia-butiken du har reservert varen hos, slik at de kan kansellere reservasjonen. Dersom dette ikke gjøres vil ordren legges tilbake etter 5 virkedager. Du vil ikke bli belastet ekstra for dette, men det er fint om du gir oss beskjed dersom du ikke lengre ønsker varen.

Finn butikk →

Åpne på egen side

Med Klikk & hent reserverer du varen i butikken slik at den står klar til deg når du skal hente den. Du kan enkelt reservere varen i vår nettbutikk. Velg produktet du ønsker å reservere og deretter klikk «Reserver i butikk». Du får da opp hvilke butikker i nærheten som har din ønskede vare. Du betaler først for varen når du ankommer butikken. Vi holder av varen i 5 virkedager fra varen(e) er blitt bekreftet plukket via e-post/SMS, før reservasjonen blir kansellert.

Åpne på egen side