Hvordan kan jeg avbryte en reservasjon gjort med Klikk & hent?
Dersom du ønsker å avbryte en Klikk & hent-ordre må du kontakte den Jernia-butiken du har reservert varen hos, slik at de kan kansellere reservasjonen. Dersom dette ikke gjøres vil ordren legges tilbake etter 3 virkedager. Du vil ikke bli belastet ekstra for dette, men det er fint om du gir oss beskjed dersom du ikke lengre ønsker varen.
Relaterte spørsmål
Kan jeg reservere flere varer av gangen med Klikk & hent?
Ja du kan reservere flere varer av gangen med Klikk & hent-løsningen. Du vil få opp en melding dersom din butikk ikke har én eller flere av varene du prøver å bestille i beholdning.
Hvordan fungerer Klikk & hent?
Med Klikk & hent reserverer du varen i butikken slik at den står klar til deg når du skal hente den. Du kan enkelt reservere varen i vår nettbutikk. Velg produktet du ønsker å reservere og deretter klikk «Reserver i butikk». Du får da opp hvilke butikker i nærheten som har din ønskede vare. Du betaler først for varen når du ankommer butikken. Vi holder av varen i 3 virkedager fra varen(e) er blitt bekreftet plukket via e-post/SMS, før reservasjonen blir kansellert.
Hvorfor står det «Ordre avbrutt» på min Klikk og hent-bestilling?
Når det står «Ordre avbrutt» skyldes dette at en i butikken har avbrutt din Klikk & hent-bestilling. Ta kontakt med butikken du ønsker å reservere varen hos dersom du har spørsmål rundt din avbrutte ordre.
