Når må jeg betale for min Klikk & hent-bestiling?

Du betaler for din Klikk & hent-bestilling når du henter varen i butikk.

Relaterte spørsmål

KOMMER SNART!

Dersom du ønsker å opprette en faktura for bedrift kan du benytte betalingstjenesten Klarna.

Velg «Firma/Bedrift» etter at du har valgt leveringsmåte under «Dine opplysninger». Deretter må du fylle ut skjemaet med blant annet firmaets organisasjonsnummer.
Det vil da bli gjennomført en kredittsjekk av foretaket. Godkjennes denne vil foretaket motta faktura fra Klarna.

Foretakets fakturaadresse og leveringsadresse må være lik for å kunne gjennomføre handelen.

Vi hjelper deg gjerne, så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Enkelte ganger kan det oppstå tekniske problemer når du skal gjennomføre en betaling. Det kan være mange årsaker til dette. Har du sørget for at kortet har tilstrekkelig med penger på kortet og bruker den seneste versjonen av din nettleser?

Dersom du fortsatt ikke får gjennomført betalingen din kan du ta kontakt med vårt kundesenter , så vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Med dagens løsning har du kun mulighet til å reservere én vare med Klikk & hent-løsningen av gangen. Dersom du ønsker å reservere flere produkter kan du legge inn flere ordre.

Åpne på egen side