Når må jeg betale for min Klikk & hent-bestiling?

Du betaler for din Klikk & hent-bestilling når du henter varen i butikk.

Relaterte spørsmål

KOMMER SNART!

Dersom du ønsker å opprette en faktura for bedrift kan du benytte betalingstjenesten Klarna.

Velg «Firma/Bedrift» etter at du har valgt leveringsmåte under «Dine opplysninger». Deretter må du fylle ut skjemaet med blant annet firmaets organisasjonsnummer.
Det vil da bli gjennomført en kredittsjekk av foretaket. Godkjennes denne vil foretaket motta faktura fra Klarna.

Foretakets fakturaadresse og leveringsadresse må være lik for å kunne gjennomføre handelen.

Vi hjelper deg gjerne, så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Enkelte ganger kan det oppstå tekniske problemer når du skal gjennomføre en betaling. Det kan være mange årsaker til dette. Har du sørget for at kortet har tilstrekkelig med penger på kortet og bruker den seneste versjonen av din nettleser?

Dersom du fortsatt ikke får gjennomført betalingen din kan du ta kontakt med vårt kundesenter , så vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Dersom du ønsker å avbryte en Klikk & hent-ordre må du kontakte den Jernia-butiken du har reservert varen hos, slik at de kan kansellere reservasjonen. Dersom dette ikke gjøres vil ordren legges tilbake etter 5 virkedager. Du vil ikke bli belastet ekstra for dette, men det er fint om du gir oss beskjed dersom du ikke lengre ønsker varen.

Finn butikk →

Åpne på egen side