Når må jeg betale for min Klikk & hent-bestiling?

Du velger selv om du ønsker å betale på nett når du setter bestillingen, eller om du vil betale for din Klikk & hent-bestilling når du henter varen i butikk.

Relaterte spørsmål

Som bedriftskunde hos oss kan du søke om kreditt, og få godkjent kredittkjøp neste på sekundet! Les mer om Jernia Bedrift og kredittkjøp her.

Åpne på egen side

Enkelte ganger kan det oppstå tekniske problemer når du skal gjennomføre en betaling. Det kan være mange årsaker til dette. Har du sørget for at kortet har tilstrekkelig med penger på kortet og bruker den seneste versjonen av din nettleser?

Dersom du fortsatt ikke får gjennomført betalingen din kan du ta kontakt med vår kundeservice, så vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Med Klikk & hent reserverer du varen i butikken slik at den står klar til deg når du skal hente den. Du kan enkelt reservere varen i vår nettbutikk. Velg produktet du ønsker å reservere og deretter klikk «Reserver i butikk». Du får da opp hvilke butikker i nærheten som har din ønskede vare. Du betaler først for varen når du ankommer butikken. Vi holder av varen i 3 virkedager fra varen(e) er blitt bekreftet plukket via e-post/SMS, før reservasjonen blir kansellert.

Åpne på egen side