Når må jeg betale for min Klikk & hent-bestiling?

Du betaler for din Klikk & hent-bestilling når du henter varen i butikk.

Relaterte spørsmål

Enkelte ganger kan det oppstå tekniske problemer når du skal gjennomføre en betaling. Det kan være mange årsaker til dette. Har du sørget for at kortet har tilstrekkelig med penger på kortet og bruker den seneste versjonen av din nettleser?

Dersom du fortsatt ikke får gjennomført betalingen din kan du ta kontakt med vårt kundesenter , så vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Med dagens løsning har du kun mulighet til å reservere én vare med Klikk & hent-løsningen av gangen. Dersom du ønsker å reservere flere produkter kan du legge inn flere ordre.

Åpne på egen side

Dersom du ønsker å avbryte en Klikk & hent-ordre må du kontakte den Jernia-butiken du har reservert varen hos, slik at de kan kansellere reservasjonen. Dersom dette ikke gjøres vil ordren legges tilbake etter 5 virkedager. Du vil ikke bli belastet ekstra for dette, men det er fint om du gir oss beskjed dersom du ikke lengre ønsker varen.

Finn butikk →

Åpne på egen side