Hvordan oppretter jeg en faktura som bedrift?
Som bedriftskunde hos oss kan du søke om kreditt, og få godkjent kredittkjøp neste på sekundet! Les mer om Jernia Bedrift og kredittkjøp her.
Relaterte spørsmål
Jeg får ikke gjennomført betalingen min, hva er galt?
Enkelte ganger kan det oppstå tekniske problemer når du skal gjennomføre en betaling. Det kan være mange årsaker til dette. Har du sørget for at kortet har tilstrekkelig med penger på kortet og bruker den seneste versjonen av din nettleser?
Dersom du fortsatt ikke får gjennomført betalingen din kan du ta kontakt med vår kundeservice, så vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.
Jeg har bestilt en vare jeg har betalt med faktura, som jeg ønsker å bytte. Hvordan får jeg tilbakebetalt summen?
Dersom du har betalt med faktura med tjenesten Klarna har du to alternativer dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen og få pengene tilbake: enten besøke din nærmeste Jernia-butikk eller retur på Posten.
Bytte vare i butikk:
Ta med varen og kvitteringen i butikk, så vil du få tilbakebetalt summen på din konto. Disse pengene skal da benyttes til å betale din faktura fra Klarna.
Finn butikk →
Retur på Posten:
Dersom du ønsker å returnere varen på Posten, må du sende varen med angrerettskjema til vår postadresse, så tar vi oss av resten. Dersom fakturaen ikke er betalt enda, vil dette kravet oppheves slik at du slipper å betale fakturaen. Dersom fakturaen allerede er betalt vil du få tilbakeført dette beløpet.
Vår postadresse:
Kveldroveien 19, Vinterbro
Postboks 43, 1402 Ski
Når må jeg betale for min Klikk & hent-bestiling?
Du velger selv om du ønsker å betale på nett når du setter bestillingen, eller om du vil betale for din Klikk & hent-bestilling når du henter varen i butikk.