Jeg har bestilt en vare jeg har betalt med faktura, som jeg ønsker å bytte. Hvordan får jeg tilbakebetalt summen?

Dersom du har betalt med faktura med tjenesten Klarna har du to alternativer dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen og få pengene tilbake: enten besøke din nærmeste Jernia-butikk eller retur på Posten.

Bytte vare i butikk:
Ta med varen og kvitteringen i butikk, så vil du få tilbakebetalt summen på din konto. Disse pengene skal da benyttes til å betale din faktura fra Klarna.
Finn butikk →

Retur på Posten:
Dersom du ønsker å returnere varen på Posten, må du sende varen med angrerettskjema til vår postadresse, så tar vi oss av resten. Dersom fakturaen ikke er betalt enda, vil dette kravet oppheves slik at du slipper å betale fakturaen. Dersom fakturaen allerede er betalt vil du få tilbakeført dette beløpet.

Last ned angrerettskjema

Vår postadresse:
Kveldroveien 19, Vinterbro
Postboks 43, 1402 Ski

Relaterte spørsmål

Som bedriftskunde hos oss kan du søke om kreditt, og få godkjent kredittkjøp neste på sekundet! Les mer om Jernia Bedrift og kredittkjøp her.

Åpne på egen side

Ja, du som kunde kan velge om du ønsker pengene tilbake i kontanter eller tilbakeføring til ett debetkort. Verdt å merke seg er at vi kun kan tilbakeføre deg i kontanter dersom butikken har et tilsvarende kontantbeløp tilgjengelig i sin kasse på det aktuelle returtidspunktet. Merk også at varen må være i original emballasje og i ubrukt stand dersom du ønsker pengene tilbake. Les mer om din angrerett her.

Åpne på egen side

Ja, du kan returnere alle varer som er kjøpt hos Jernia i hvilken som helst Jernia-butikk innenfor angrerettfristen, selv om de ikke fører varen på det akutelle returtidspunktet.

Åpne på egen side