Jeg har bestilt en vare jeg har betalt med faktura, som jeg ønsker å bytte. Hvordan får jeg tilbakebetalt summen?

Dersom du har betalt med faktura med tjenesten Klarna har du to alternativer dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen og få pengene tilbake: enten besøke din nærmeste Jernia-butikk eller retur på Posten.

Bytte vare i butikk:
Ta med varen og kvitteringen i butikk, så vil du få tilbakebetalt summen på din konto. Disse pengene skal da benyttes til å betale din faktura fra Klarna.
Finn butikk →

Retur på Posten:
Dersom du ønsker å returnere varen på Posten, må du sende varen med angrerettskjema til vår postadresse, så tar vi oss av resten. Dersom fakturaen ikke er betalt enda, vil dette kravet oppheves slik at du slipper å betale fakturaen. Dersom fakturaen allerede er betalt vil du få tilbakeført dette beløpet.

Last ned angrerettskjema

Vår postadresse:
Kveldroveien 19, Vinterbro
Postboks 43, 1402 Ski

Relaterte spørsmål

KOMMER SNART!

Dersom du ønsker å opprette en faktura for bedrift kan du benytte betalingstjenesten Klarna.

Velg «Firma/Bedrift» etter at du har valgt leveringsmåte under «Dine opplysninger». Deretter må du fylle ut skjemaet med blant annet firmaets organisasjonsnummer.
Det vil da bli gjennomført en kredittsjekk av foretaket. Godkjennes denne vil foretaket motta faktura fra Klarna.

Foretakets fakturaadresse og leveringsadresse må være lik for å kunne gjennomføre handelen.

Vi hjelper deg gjerne, så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Ja, du kan returnere alle varer som er kjøpt hos Jernia i butikk dersom du har kvittering/ordrebekreftelse som bevis på at varen er kjøpt hos en av våre butikker. Dersom du har kjøpt varen på nett kan du ta med deg ordrebekreftelsen du finner inne på Min side.

Åpne på egen side

Ja, du som kunde kan velge om du ønsker pengene tilbake i kontanter eller tilbakeføring til ett debetkort. Verdt å merke seg er at vi kun kan tilbakeføre deg i kontanter dersom butikken har et tilsvarende kontantbeløp tilgjengelig i sin kasse på det aktuelle returtidspunktet. Merk også at varen må være i original emballasje og i ubrukt stand dersom du ønsker pengene tilbake. Les mer om din angrerett her.

Åpne på egen side