Jeg får ikke gjennomført betalingen min, hva er galt?

Enkelte ganger kan det oppstå tekniske problemer når du skal gjennomføre en betaling. Det kan være mange årsaker til dette. Har du sørget for at kortet har tilstrekkelig med penger på kortet og bruker den seneste versjonen av din nettleser?

Dersom du fortsatt ikke får gjennomført betalingen din kan du ta kontakt med vårt kundesenter , så vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Kontakt oss →

Relaterte spørsmål

Du betaler for din Klikk & hent-bestilling når du henter varen i butikk.

Åpne på egen side

Ja, med AfterPay kan du utsette betalingen i 14 dager helt gratis dersom du overholder betalingsfristen. Vi tilbyr AfterPay Faktura i samarbeid med Arvato Finance AS. For å betale med faktura må du være fylt 18 år, være folkeregistrert i Norge samt bli godkjent i kredittvurderingen som gjennomføres ved kjøpet. På bakgrunn av kredittsjekken vil det genereres gjenpartsbrev. Fakturaen sendes direkte til deg per e-post. Ved forsinket betaling vil det bli sendt inkassovarsel og lovbestemte gebyrer kan påløpe. Dersom betaling fortsatt uteblir vil faktura bli sendt til inkasso og ytterligere omkostninger vil påløpe.

Åpne på egen side

Ja, med AfterPay får du tilbud om å dele opp betalingen din når du mottar fakturaen. Det er to alternative måter å dele opp betaling på; konto eller delbetaling . Med AfterPay Delbetaling velger du selv hvor mange måneder du ønsker å dele opp betalingen i. Du kan velge mellom 3, 6, 12, 24 eller 36 måneder. På den måten vil du alltid ha kontroll på hva du skal betale per måned.
Priseksempel: 5.000 kr o/ 12 mnd., effektiv rente 43,58 %. Samlet kredittkostnad: 1.009 kr.
Les mer om vilkårene til AfterPay her.

Åpne på egen side