Jeg får ikke gjennomført betalingen min, hva er galt?

Enkelte ganger kan det oppstå tekniske problemer når du skal gjennomføre en betaling. Det kan være mange årsaker til dette. Har du sørget for at kortet har tilstrekkelig med penger på kortet og bruker den seneste versjonen av din nettleser?

Dersom du fortsatt ikke får gjennomført betalingen din kan du ta kontakt med vårt kundesenter , så vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Kontakt oss →

Relaterte spørsmål

KOMMER SNART!

Dersom du ønsker å opprette en faktura for bedrift kan du benytte betalingstjenesten Klarna.

Velg «Firma/Bedrift» etter at du har valgt leveringsmåte under «Dine opplysninger». Deretter må du fylle ut skjemaet med blant annet firmaets organisasjonsnummer.
Det vil da bli gjennomført en kredittsjekk av foretaket. Godkjennes denne vil foretaket motta faktura fra Klarna.

Foretakets fakturaadresse og leveringsadresse må være lik for å kunne gjennomføre handelen.

Vi hjelper deg gjerne, så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Du betaler for din Klikk & hent-bestilling når du henter varen i butikk.

Åpne på egen side

Ja, i alle våre Jernia-butikker tilbyr vi mulighet for utsatt betaling og nedbetaling gjennom tjenesten Express Bank.

Åpne på egen side