Hjemlevering

Dersom du har registrert feil adresse er det viktig å kontakte oss så raskt som mulig, slik at vi får rettet opp feilen for deg. Når en bestilling er sendt inn er dette dessverre ikke noe du kan gjøre selv.

Kontakt oss→

Åpne på egen side

Dersom du ønsker å finne ut hvor din bestilling befinner seg kan du sjekke dette på våre samarbeidspartnere sine sider. Dersom du har valgt fraktalternativ gjennom PostNord, kan du enkelt gå inn på deres sine sider gjennom å taste inn sporingsnummeret eller din kolli-ID du har mottatt på SMS eller e-post. Det samme gjelder dersom du har valgt Posten som fraktalternativ. Har du valgt Porterbuddy som fraktalternativ vil du få en SMS og e-post med sporingslink og få en SMS like før budet ankommer.

Kontaktinfo Posten →
Kontaktinfo PostNord →
Kontaktinfo PorterBuddy →

Åpne på egen side

«Min Side» kan du få oversikt over dine ordre. Dersom du ønsker å følge med hvor varen er vil dette avhenge av hvilken leveringsmetode- og leverandør du har valgt.

Dersom en bestilling er gjort gjennom PostNord med alternativene «MyPack» eller «Hjemlevering» kan du enkelt se hvor din ordre er på PostNord sine sider eller ved å skrive sporingsnummeret inn på Postnord.no. Det samme gjelder dersom du har valgt Posten som leveringsmetode. Har du valgt hjemlevering gjennom Porterbuddy kan du følge pakken din via sporingslinken og leveringskoden som blir sendt på SMS og e-post. Du får også en SMS når budbilen nærmer seg.

Åpne på egen side