Kan jeg sjekke status på ordren jeg har gjort i nettbutikken?

«Min Side» kan du få oversikt over dine ordre. Dersom du ønsker å følge med hvor varen er vil dette avhenge av hvilken leveringsmetode- og leverandør du har valgt.

Dersom en bestilling er gjort gjennom PostNord med alternativene «MyPack» eller «Hjemlevering» kan du enkelt se hvor din ordre er på PostNord sine sider eller ved å skrive sporingsnummeret inn på Postnord.no. Det samme gjelder dersom du har valgt Posten som leveringsmetode. Har du valgt hjemlevering gjennom Porterbuddy kan du følge pakken din via sporingslinken og leveringskoden som blir sendt på SMS og e-post. Du får også en SMS når budbilen nærmer seg.

Relaterte spørsmål

Som medlem i Jerniaklubben får du mange fordeler i form av faste rabatter, eksklusive tilbud, nyhetsbrev med tips og råd og hyggelige overraskelser. Det er helt gratis å være medlem og det er enkelt å melde seg inn. Les mer om våre kundeklubb-fordeler her.

Åpne på egen side

Jerniaklubben er Jernia sin kundeklubb. Som medlem i Jerniaklubben får du mange fordeler i form av faste rabatter, eksklusive tilbud, nyhetsbrev med tips og råd og hyggelige overraskelser.

Åpne på egen side

Det er fort gjort å glemme passord og brukernavn, heldigvis er det lett å fikse dette i vår nettbutikk. Klikk på «Logg inn / Registrer» øverst i høyre hjørne , deretter klikker du på «Glemt passord» under innloggings-feltene. Du skal da få opp en pop-up som etterspør din e-postadresse som er registrert din brukerprofil.

Vi hjelper deg gjerne, så ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice.

Kontakt oss →

Åpne på egen side