Kan jeg sjekke status på ordren jeg har gjort i nettbutikken?

«Min Side» kan du få oversikt over dine ordre. Dersom du ønsker å følge med hvor varen er vil dette avhenge av hvilken leveringsmetode- og leverandør du har valgt.

Dersom en bestilling er gjort gjennom PostNord med alternativene «MyPack» eller «Hjemlevering» kan du enkelt se hvor din ordre er på PostNord sine sider eller ved å skrive sporingsnummeret inn på Posten.no.

Dersom du har valgt hjemlevering gjennom Porterbuddy har disse en oversikt på sine sider slik at du alltid vet hvor din ordre er. Porterbuddy sender deg en SMS og e-post med sporingslink og leveringskode. Du får også en SMS når budbilen nærmer seg.

Relaterte spørsmål

Det er fort gjort å glemme passord og brukernavn, heldigvis er det lett å fikse dette i vår nettbutikk. Klikk på «Logg inn / Registrer» øverst i høyre hjørne , deretter klikker du på «Glemt passord» under innloggings-feltene. Du skal da få opp en pop-up som etterspør din e-postadresse som er registrert din brukerprofil.

Vi hjelper deg gjerne, så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Som medlem i Jerniaklubben får du mange fordeler i form av faste rabatter, eksklusive tilbud, nyhetsbrev med tips og råd og hyggelige overraskelser. Det er helt gratis å være medlem og det er enkelt å melde seg inn. Les mer om våre kundeklubb-fordeler her.

Åpne på egen side

Jerniaklubben er Jernia sin kundeklubb. Som medlem i Jerniaklubben får du mange fordeler i form av faste rabatter, eksklusive tilbud, nyhetsbrev med tips og råd og hyggelige overraskelser.

Åpne på egen side