Hvor er min bestilling?

Dersom du ønsker å finne ut hvor din bestilling befinner seg kan du sjekke dette på våre samarbeidspartnere sine sider. Dersom du har valgt fraktalternativ gjennom PostNord, kan du enkelt gå inn på deres sine sider gjennom å taste inn sporingsnummeret eller din kolli-ID du har mottatt på SMS eller e-post. Dersom du har valgt Porterbuddy som fraktalternativ vil du få en SMS og e-post med sporingslink og få en SMS like før budet ankommer.

Kontaktinfo PostNord →
Kontaktinfo PorterBuddy →

Relaterte spørsmål

Det er fort gjort å glemme passord og brukernavn, heldigvis er det lett å fikse dette i vår nettbutikk. Klikk på «Logg inn / Registrer» øverst i høyre hjørne , deretter klikker du på «Glemt passord» under innloggings-feltene. Du skal da få opp en pop-up som etterspør din e-postadresse som er registrert din brukerprofil.

Åpne på egen side

Som medlem av «Jerniaklubben» får du eksklusive medlemstilbud hver uke og får de beste tilbudene før de andre. Det er helt gratis å være medlem og det er enkelt å melde seg inn. I tillegg får du alltid 3 for 2 på en rekke varer hos oss. Les mer om våre kundeklubb-fordeler her.

Åpne på egen side

Jerniaklubben er Jernia sin kundeklubb. Som medlem av «Jerniaklubben» får du eksklusive medlemstilbud hver uke og får de beste tilbudene før de andre.

Åpne på egen side