Hvor er min bestilling?

Dersom du ønsker å finne ut hvor din bestilling befinner seg kan du sjekke dette på våre samarbeidspartnere sine sider. Dersom du har valgt fraktalternativ gjennom PostNord, kan du enkelt gå inn på deres sine sider gjennom å taste inn sporingsnummeret eller din kolli-ID du har mottatt på SMS eller e-post. Det samme gjelder dersom du har valgt Posten som fraktalternativ. Har du valgt Porterbuddy som fraktalternativ vil du få en SMS og e-post med sporingslink og få en SMS like før budet ankommer.

Kontaktinfo Posten →
Kontaktinfo PostNord →
Kontaktinfo PorterBuddy →

Relaterte spørsmål

Jerniaklubben er Jernia sin kundeklubb. Som medlem i Jerniaklubben får du mange fordeler i form av faste rabatter, eksklusive tilbud, nyhetsbrev med tips og råd og hyggelige overraskelser.

Åpne på egen side

Som medlem i Jerniaklubben får du mange fordeler i form av faste rabatter, eksklusive tilbud, nyhetsbrev med tips og råd og hyggelige overraskelser. Det er helt gratis å være medlem og det er enkelt å melde seg inn. Les mer om våre kundeklubb-fordeler her.

Åpne på egen side

Det er fort gjort å glemme passord og brukernavn, heldigvis er det lett å fikse dette i vår nettbutikk. Klikk på «Logg inn / Registrer» øverst i høyre hjørne , deretter klikker du på «Glemt passord» under innloggings-feltene. Du skal da få opp en pop-up som etterspør din e-postadresse som er registrert din brukerprofil.

Vi hjelper deg gjerne, så ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice.

Kontakt oss →

Åpne på egen side