Jeg greier ikke logge på og prøver å bestille nytt passord, men det går ikke. Kan dere hjelpe?

Har du ikke mottatt passord fra oss på e-post, kan det enten skyldes at du har skrevet inn en e-post som ikke er knyttet til en brukerkonto, eller at e-posten med det nye passordet har havnet i spam. Dersom du føler du har gjort alt etter boka, klare til å hjelpe deg på vårt kundesenter.

Kontakt oss →

Relaterte spørsmål

Dersom du har glemt passordet ditt kan du klikke på «Logg inn / Registrer» øverst i høyre hjørne , deretter klikker du på «Glemt passord» under innloggings-feltet. Du skal da få opp en pop-up som etterspør din e-postadresse som er registrert din brukerprofil. Du får deretter tilsendt en e-post med en link for å tilbakestille ditt passord.

Åpne på egen side

For å gi deg den beste handleopplevelsen anbefaler vi alle våre kunder å registrere en profil i nettbutikken. Du kan du koble ditt mobilnummer opp mot en brukerprofil i nettbutikken.

Dersom du ikke ønsker dette kan du handle i nettbutikken som «gjestebruker». Dette valget kommer opp når i utsjekken av handlekurven. Klikk på «Fortsett som gjest» og fyll ut ønsket fraktalternativ og betalingsmetode.

Åpne på egen side