Jeg greier ikke logge på og prøver å bestille nytt passord, men det går ikke. Kan dere hjelpe?

Har du ikke mottatt passord fra oss på e-post, kan det enten skyldes at du har skrevet inn en e-post som ikke er knyttet til en brukerkonto, eller at e-posten med det nye passordet har havnet i spam. Dersom du føler du har gjort alt etter boka, klare til å hjelpe deg på vårt kundesenter.

Kontakt oss →

Relaterte spørsmål

For å gi deg den beste handleopplevelsen anbefaler vi alle våre kunder å registrere en profil i nettbutikken. Du kan du koble ditt mobilnummer opp mot en brukerprofil i nettbutikken.

Dersom du ikke ønsker dette kan du handle i nettbutikken som «gjestebruker». Dette valget kommer opp når i utsjekken av handlekurven. Klikk på «Fortsett som gjest» og fyll ut ønsket fraktalternativ og betalingsmetode.

Åpne på egen side

Dersom du har glemt passordet ditt kan du klikke på «Logg inn / Registrer» øverst i høyre hjørne , deretter klikker du på «Glemt passord» under innloggings-feltet. Du skal da få opp en pop-up som etterspør din e-postadresse som er registrert din brukerprofil. Du får deretter tilsendt en e-post med en link for å tilbakestille ditt passord.

Åpne på egen side