- Hjem
- Kundeservice
- Frakt og retur
- Jeg har bestilt en vare jeg har betalt med faktura, som jeg ønsker å bytte. Hvordan får jeg tilbakebetalt summen?
16 mai 2024
Jeg har bestilt en vare jeg har betalt med faktura, som jeg ønsker å bytte. Hvordan får jeg tilbakebetalt summen?
Dersom du har betalt med faktura med tjenesten Klarna har du to alternativer dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen og få pengene tilbake: enten besøke din nærmeste Jernia-butikk eller retur på Posten.
Bytte vare i butikk:
Ta med varen og kvitteringen i butikk, så vil du få tilbakebetalt summen på din konto. Disse pengene skal da benyttes til å betale din faktura fra Klarna.
Finn butikk →
Retur på Posten:
Dersom du ønsker å returnere varen på Posten, må du sende varen med angrerettskjema til vår postadresse, så tar vi oss av resten. Dersom fakturaen ikke er betalt enda, vil dette kravet oppheves slik at du slipper å betale fakturaen. Dersom fakturaen allerede er betalt vil du få tilbakeført dette beløpet.
Vår postadresse:
Kveldroveien 19, Vinterbro
Postboks 43, 1402 Ski