Reparerer dere varen jeg reklamerer på?
Dersom det er mulig å reparere en vare vil vi selvsagt etterstrebe å gjøre dette. Dette er bra for deg og bra for miljøet.
Relaterte spørsmål
Hvordan kan jeg reklamere på en vare jeg har kjøpt?
Du kan reklamere på en vare du har kjøpt ved å komme innom en av våre butikker, eller ta kontakt med oss på kundeservice.
Hva gjør jeg dersom en vare jeg har kjøpt ikke fungerer eller er ødelagt?
Dersom du har kjøpt en vare som ikke fungerer slik den skal er det bør å ta kontakt med oss så fort som mulig. Fra du har oppdaget feilen på varen har du to måneder på deg til å reklamere på produktet.
Når du skal reklamere på en vare har du to valg:
Reklamasjon i din nærmeste Jernia-butikk:
Du kan også ta med produktet til din nærmeste Jernia-butikk. Husk at du må ha med kvittering.
Ta kontakt med vår kundeservice:
1. Legg ved kvittering eller ordrebekreftelse.
2. Beskriv hva som er problemet med varen.
3. Legg ved et bilde av varen.
En av våre medarbeidere vil deretter ta kontakt med deg og dere vil sammen finne veien videre.
Jeg har en godkjent reklamasjon på en vare, hva gjør jeg?
Dersom du og en av våre kolleger har blitt enige om en reklamasjonssak kan du enten ta med deg produktet til din nærmeste Jernia-butikk, eller sende varen tilbake gjennom Posten. Det raskeste er selvsagt å ta med varen i butikk slik at vi kan hjelpe deg med en gang.
