Jeg har mottatt et eller flere knuste glass i min levering. Hva gjør jeg?

Du kan da reklamere på de aktuelle varene ved å komme innom en av våre butikker, eller ta kontakt med oss på kundeservice.

Finn butikk →

Kontakt oss →

Relaterte spørsmål

Dersom du og en av våre kolleger har blitt enige om en reklamasjonssak kan du enten ta med deg produktet til din nærmeste Jernia-butikk, eller sende varen tilbake gjennom Posten. Det raskeste er selvsagt å ta med varen i butikk slik at vi kan hjelpe deg med en gang.

Finn butikk →

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Dersom varen du har kjøpt ikke fungere eller er mangelfull kan du reklamere på varen. Da kan du velge å kontakte oss i butikk eller gjennom vår kundeservice. Det er lurt å ta kontakt så raskt som mulig slik at du holder deg innenfor reklamasjonsfristen som kan varierer 2-5 år avhengig av varen. (2 mnd – )

Åpne på egen side

For de alle fleste varer hos oss har du en reklamasjonsfrist på opptil 5 år. Etter at du har oppdaget en feil eller mangel på varen har du to måneder på deg til å kreve reklamasjon på din vare. Varens pris avhenger av om våre ansatte kan hjelpe deg direkte i butikk, eller om vi må sende produktet til leverandøren for vurdering av din reklamasjonssak.

Åpne på egen side