Jeg har en godkjent reklamasjon på en vare, hva gjør jeg?

Dersom du og en av våre kolleger har blitt enige om en reklamasjonssak kan du enten ta med deg produktet til din nærmeste Jernia-butikk, eller sende varen tilbake gjennom Posten. Det raskeste er selvsagt å ta med varen i butikk slik at vi kan hjelpe deg med en gang.

Finn butikk →

Kontakt oss →

Relaterte spørsmål

Dersom det er mulig å reparere en vare vil vi selvsagt etterstrebe å gjøre dette. Dette er bra for deg og bra for miljøet.

Åpne på egen side

Av miljømessige hensyn ønsker vi alltid å ta en vurdering på om varen kan repareres, før vi eventuelt gir deg en ny vare. Dersom det ikke lar seg gjøre å reparere varen, vil du få en ny vare.

Åpne på egen side

Med mindre mangelen på varen ansees for å være uvesentlig, kan du velge å «heve kjøpet» som betyr at du vil få erstattet beløpet som tilsvarer summen på varen du har kjøpt dersom varen ikke kan utbedres eller byttes.

Åpne på egen side