Hvordan reklamerer jeg på et produkt som har gått i stykker?

Dersom varen du har kjøpt ikke fungere eller er mangelfull kan du reklamere på varen. Da kan du velge å kontakte oss i butikk eller gjennom vår kundeservice. Det er lurt å ta kontakt så raskt som mulig slik at du holder deg innenfor reklamasjonsfristen som kan varierer 2-5 år avhengig av varen. (2 mnd – )

Relaterte spørsmål

Dersom du har fått innvilget en reklamasjon hos oss vil en av våre ansatte i butikk eller kundeservice vurdere om varen kan repareres eller om du skal få en ny vare.

Åpne på egen side

Dersom det er mulig å reparere en vare vil vi selvsagt etterstrebe å gjøre dette. Dette er bra for deg og bra for miljøet.

Åpne på egen side

Av miljømessige hensyn ønsker vi alltid å ta en vurdering på om varen kan repareres, før vi eventuelt gir deg en ny vare. Dersom det ikke lar seg gjøre å reparere varen, vil du få en ny vare.

Åpne på egen side