Hvordan kan jeg reklamere på en vare jeg har kjøpt?

Du kan reklamere på en vare du har kjøpt ved å komme innom en av våre butikker, eller ta kontakt med oss på kundeservice.

Finn butikk →

Kontakt oss →

Relaterte spørsmål

Dersom du har kjøpt en vare som ikke fungerer slik den skal er det bør å ta kontakt med oss så fort som mulig. Fra du har oppdaget feilen på varen har du to måneder på deg til å reklamere på produktet.

Når du skal reklamere på en vare har du to valg:

Reklamasjon i din nærmeste Jernia-butikk:
Du kan også ta med produktet til din nærmeste Jernia-butikk. Husk at du må ha med kvittering.

Finn butikk →

Ta kontakt med vårt kundesenter:
1. Legg ved kvittering eller ordrebekreftelse.
2. Beskriv hva som er problemet med varen.
3. Legg ved et bilde av varen.

En av våre ansatte vil deretter ta kontakt med deg og dere vil sammen finne veien videre.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Dersom du og en av våre kolleger har blitt enige om en reklamasjonssak kan du enten ta med deg produktet til din nærmeste Jernia-butikk, eller sende varen tilbake gjennom Posten. Det raskeste er selvsagt å ta med varen i butikk slik at vi kan hjelpe deg med en gang.

Finn butikk →

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Dersom varen du har kjøpt ikke fungere eller er mangelfull kan du reklamere på varen. Da kan du velge å kontakte oss i butikk eller gjennom vår kundeservice. Det er lurt å ta kontakt så raskt som mulig slik at du holder deg innenfor reklamasjonsfristen som kan varierer 2-5 år avhengig av varen. (2 mnd – )

Åpne på egen side