Hvordan kan jeg reklamere på en vare jeg har kjøpt?
Du kan reklamere på en vare du har kjøpt ved å komme innom en av våre butikker, eller ta kontakt med oss på kundeservice.
Relaterte spørsmål
Jeg har en godkjent reklamasjon på en vare, hva gjør jeg?
Dersom du og en av våre kolleger har blitt enige om en reklamasjonssak kan du enten ta med deg produktet til din nærmeste Jernia-butikk, eller sende varen tilbake gjennom Posten. Det raskeste er selvsagt å ta med varen i butikk slik at vi kan hjelpe deg med en gang.
Hvordan reklamerer jeg på et produkt som har gått i stykker?
Dersom varen du har kjøpt ikke fungere eller er mangelfull kan du reklamere på varen. Da kan du velge å kontakte oss i butikk eller gjennom vår kundeservice. Det er lurt å ta kontakt så raskt som mulig slik at du holder deg innenfor reklamasjonsfristen som kan varierer 2-5 år avhengig av varen. (2 mnd – )
Hvor lang tid etter et kjøp har jeg rett til å reklamere på en vare?
For de alle fleste varer hos oss har du en reklamasjonsfrist på opptil 5 år. Etter at du har oppdaget en feil eller mangel på varen har du to måneder på deg til å kreve reklamasjon på din vare. Varens pris avhenger av om våre ansatte kan hjelpe deg direkte i butikk, eller om vi må sende produktet til leverandøren for vurdering av din reklamasjonssak.
