Hva skjer hvis jeg har fått et reklamert produkt reparert, men den fortsatt ikke fungerer?

Det er irriterende når du har fått reparert et produkt, og den fortsatt ikke fungerer. Dersom dette er tilfelle må du passe på å kontakte oss før det har gått to måneder etter at du oppdaget mangelen ved produktet.

Du har dessverre ikke krav på å få fornyet garantien med 2-5 nye år etter reparasjonen av produktet.

Med andre ord gjelder fortsatt samme reklamasjonsfrist fra dagen du kjøpte produktet. Dette betyr i praksis at du må komme tilbake til oss med en gang du oppdager mangelen slik at vi kan hjelpe deg best mulig.

Finn butikk →

Kontakt oss →

Relaterte spørsmål

Reklamasjonsfristens lengde er i utgangspunktet to år ifølge Forbrukerkjøpsloven (jf. fkjl. § 27, andre ledd). Unntaket er dersom et vare er ment til å holde lenger. For eksempelvis en grill eller høytrykksspyler er reklamasjonsfristen fem år. Vi er opptatt av å selge kvalitet og at varene skal holde lenge, så dersom du i er i tvil ta gjerne kontakt med vår nærmeste butikk eller vår kundeservice.

Finn butikk →

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Dersom du har fått innvilget en reklamasjon hos oss vil en av våre ansatte i butikk eller kundeservice vurdere om varen kan repareres eller om du skal få en ny vare.

Åpne på egen side

Dersom det er mulig å reparere en vare vil vi selvsagt etterstrebe å gjøre dette. Dette er bra for deg og bra for miljøet.

Åpne på egen side