Hva gjør jeg dersom en vare jeg har kjøpt ikke fungerer eller er ødelagt?

Dersom du har kjøpt en vare som ikke fungerer slik den skal er det bør å ta kontakt med oss så fort som mulig. Fra du har oppdaget feilen på varen har du to måneder på deg til å reklamere på produktet.

Når du skal reklamere på en vare har du to valg:

Reklamasjon i din nærmeste Jernia-butikk:
Du kan også ta med produktet til din nærmeste Jernia-butikk. Husk at du må ha med kvittering.

Finn butikk →

Ta kontakt med vår kundeservice:
1. Legg ved kvittering eller ordrebekreftelse.
2. Beskriv hva som er problemet med varen.
3. Legg ved et bilde av varen.

En av våre medarbeidere vil deretter ta kontakt med deg og dere vil sammen finne veien videre.

Kontakt oss →

Relaterte spørsmål

Dersom du har fått innvilget en reklamasjon hos oss vil en av våre ansatte i butikk eller kundeservice vurdere om varen kan repareres eller om du skal få en ny vare.

Åpne på egen side

Dersom det er mulig å reparere en vare vil vi selvsagt etterstrebe å gjøre dette. Dette er bra for deg og bra for miljøet.

Åpne på egen side

Av miljømessige hensyn ønsker vi alltid å ta en vurdering på om varen kan repareres, før vi eventuelt gir deg en ny vare. Dersom det ikke lar seg gjøre å reparere varen, vil du få en ny vare.

Åpne på egen side