Hvor finner jeg oversikt over mine ordre?
Dersom du har laget deg en brukerprofil på Jernina.no kan du finne oversikt over alle dine ordre på «Min Side» .
Relaterte spørsmål
Hvor er min bestilling?
Dersom du ønsker å finne ut hvor din bestilling befinner seg kan du sjekke dette på våre samarbeidspartnere sine sider. Dersom du har valgt fraktalternativ gjennom PostNord, kan du enkelt gå inn på deres sine sider gjennom å taste inn sporingsnummeret eller din kolli-ID du har mottatt på SMS eller e-post. Det samme gjelder dersom du har valgt Posten som fraktalternativ. Har du valgt Porterbuddy som fraktalternativ vil du få en SMS og e-post med sporingslink og få en SMS like før budet ankommer.
Kontaktinfo Posten →
Kontaktinfo PostNord →
Kontaktinfo PorterBuddy →
Jeg fikk bare noen av varene jeg har bestilt, hvor er resten?
Dersom du har mottatt en mangelfull bestilling bør du ta kontakt med vår kundeservice så raskt som mulig slik at vi kan hjelpe deg med dette.
Hvorfor står det «Ordre avbrutt» på min Klikk og hent-bestilling?
Når det står «Ordre avbrutt» skyldes dette at en i butikken har avbrutt din Klikk & hent-bestilling. Ta kontakt med butikken du ønsker å reservere varen hos dersom du har spørsmål rundt din avbrutte ordre.
