Hvordan returnerer jeg en vare?

Dersom du ønsker å returnere en vare kan du enten komme innom en av våre butikker, eller returnere denne på Posten. Dersom du skal returnere varen på Posten må du legge ved et angrerettskjema som du mottok på e-post da du bestilte varen.

Last ned angrerettskjema →

Relaterte spørsmål

Nei, det er ikke fri retur av varer når du ønsker å bytte en vare innen angrefristen på 30 dager. Du har kun fri retur dersom du har fått innvilget en reklamasjon av oss. I sistnevnte tilfelle vil du få en returseddel tilsendt av oss slik at frakten blir gratis.
Vi minner om at du også kan bytte varen i din nærmeste Jernia-butikk kostnadsfritt.

Åpne på egen side

Vi vil tilbakebetale deg beløpet for varen så fort vi har mottatt varen din på vårt lager og retur av vare blir godkjent. Fra vi har mottat din vare så vil vi tilbakebetale deg innen en virkedag, gitt at varen er ubrukt og i samme stand som da du kjøpte den.

Åpne på egen side

Dersom du har betalt med faktura med tjenesten Klarna har du to alternativer dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen og få pengene tilbake: enten besøke din nærmeste Jernia-butikk eller retur på Posten.

Bytte vare i butikk:
Ta med varen og kvitteringen i butikk, så vil du få tilbakebetalt summen på din konto. Disse pengene skal da benyttes til å betale din faktura fra Klarna.
Finn butikk →

Retur på Posten:
Dersom du ønsker å returnere varen på Posten, må du sende varen med angrerettskjema til vår postadresse, så tar vi oss av resten. Dersom fakturaen ikke er betalt enda, vil dette kravet oppheves slik at du slipper å betale fakturaen. Dersom fakturaen allerede er betalt vil du få tilbakeført dette beløpet.

Last ned angrerettskjema

Vår postadresse:
Kveldroveien 19, Vinterbro
Postboks 43, 1402 Ski

Åpne på egen side