Hvordan kan jeg vite hvor varen min er?

Dersom du ønsker å finne ut hvor din bestilling befinner seg kan du sjekke dette på våre samarbeidspartnere sine sider. Dersom du har valgt fraktalternativ gjennom PostNord, kan du enkelt gå inn på deres sine sider gjennom å taste inn sporingsnummeret eller din kolli-ID du har mottatt på SMS eller e-post. Det samme gjelder dersom du har valgt Posten som fraktalternativ. Har du valgt Porterbuddy som fraktalternativ vil du få en SMS og e-post med sporingslink og få en SMS like før budet ankommer.

Relaterte spørsmål

Forskjellen på garanti og reklamasjonsrett er at reklamasjonsretten er et lovpålagt krav du har som forbruker dersom en vare ikke fungerer slik den skal. Garanti på den andre siden er et eget løfte en leverandør gir deg som forbruker utover det reklamasjonsretten gir deg.

Les mer om reklamasjonsrett på Forbrukerrådet sine sider.

Åpne på egen side

Ja, du kan returnere alle varer som er kjøpt hos Jernia i hvilken som helst Jernia-butikk innenfor angrerettfristen, selv om de ikke fører varen på det akutelle returtidspunktet.

Åpne på egen side

Leveringstid av din ordre kalkuleres automatisk i utsjekken i nettbutikken og vil variere basert på hva slags fraktalternativ du velger og hvilke varer du har bestilt. Les mer om våre fraktalternativer her.

Åpne på egen side