Hvordan kan jeg vite hvor varen min er?
Dersom du ønsker å finne ut hvor din bestilling befinner seg kan du sjekke dette på våre samarbeidspartnere sine sider. Dersom du har valgt fraktalternativ gjennom PostNord, kan du enkelt gå inn på deres sine sider gjennom å taste inn sporingsnummeret eller din kolli-ID du har mottatt på SMS eller e-post. Dersom du har valgt Porterbuddy som fraktalternativ vil du få en SMS og e-post med sporingslink og få en SMS like før budet ankommer.
Relaterte spørsmål
Hva er forskjellen på garanti og reklamasjonsrett?
Forskjellen på garanti og reklamasjonsrett er at reklamasjonsretten er et lovpålagt krav du har som forbruker dersom en vare ikke fungerer slik den skal. Garanti på den andre siden er et eget løfte en leverandør gir deg som forbruker utover det reklamasjonsretten gir deg.
Kan jeg returnere varen i butikk selv om butikken ikke har varen?
Ja, du kan returnere alle varer som er kjøpt hos Jernia i hvilken som helst Jernia-butikk innenfor angrerettfristen, selv om de ikke fører varen på det akutelle returtidspunktet.
Kan jeg bytte en vare som er kjøpt i nettbutikken?
Ja, du har 30 dagers åpent kjøp etter at du har mottatt en vare fra Jernia. Dersom du ønsker å bytte varen din kan du enten komme innom en av våre Jernia-butikker, eller sende den ubrukte varen tilbake til oss via Posten. Dersom du ønsker å returnere varen via Posten må du fylle ut et angreskjema og en kopi av kvittering eller ordrebekreftelse.
