Har dere fri retur?

Nei, det er ikke fri retur av varer når du ønsker å bytte en vare innen angrefristen på 30 dager. Du har kun fri retur dersom du har fått innvilget en reklamasjon av oss. I sistnevnte tilfelle vil du få en returseddel tilsendt av oss slik at frakten blir gratis.
Vi minner om at du også kan bytte varen i din nærmeste Jernia-butikk kostnadsfritt.

Relaterte spørsmål

Dersom du har betalt med faktura med tjenesten Klarna har du to alternativer dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen og få pengene tilbake: enten besøke din nærmeste Jernia-butikk eller retur på Posten.

Bytte vare i butikk:
Ta med varen og kvitteringen i butikk, så vil du få tilbakebetalt summen på din konto. Disse pengene skal da benyttes til å betale din faktura fra Klarna.
Finn butikk →

Retur på Posten:
Dersom du ønsker å returnere varen på Posten, må du sende varen med angrerettskjema til vår postadresse, så tar vi oss av resten. Dersom fakturaen ikke er betalt enda, vil dette kravet oppheves slik at du slipper å betale fakturaen. Dersom fakturaen allerede er betalt vil du få tilbakeført dette beløpet.

Last ned angrerettskjema

Vår postadresse:
Kveldroveien 19, Vinterbro
Postboks 43, 1402 Ski

Åpne på egen side

Ja, du kan returnere alle varer som er kjøpt hos Jernia i butikk dersom du har kvittering/ordrebekreftelse som bevis på at varen er kjøpt hos en av våre butikker. Dersom du har kjøpt varen på nett kan du ta med deg ordrebekreftelsen du finner inne på Min side.

Åpne på egen side

Ja, du som kunde kan velge om du ønsker pengene tilbake i kontanter eller tilbakeføring til ett debetkort. Verdt å merke seg er at vi kun kan tilbakeføre deg i kontanter dersom butikken har et tilsvarende kontantbeløp tilgjengelig i sin kasse på det aktuelle returtidspunktet. Merk også at varen må være i original emballasje og i ubrukt stand dersom du ønsker pengene tilbake. Les mer om din angrerett her.

Åpne på egen side