Når kommer min faktura?

Dersom du velger å betale med faktura gjennom AfterPay som sendes på e-post etter at varen har bestilt. Fakturaen skal komme maks 1-2 dager etter at du har gjennomført et kjøp i nettbutikken. Dersom du ikke har mottatt faktura fra Afterpay er det mest effektive å ta kontakt med de direkte. Vanligvis kommer faktura rett etter kjøp, og maksimalt 1-2 dager etter kjøp av vare. Dersom du fortsatt har spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss vårt kundesenter.

Du får da normalt 14 dagers betalingsfrist, med mindre du avtaler noe annet med AfterPay. Det kan forekomme en egen fakturaavgift fra betalingsleverandøren, dette fremkommer når du velger betalingsmetode. Dersom du har valgt faktura som betalingsmetode gjennom AfterPay kan du sjekke status på dette i deres egne app.

Relaterte spørsmål

Dersom du ønsker å opprette en faktura for bedrift kan du benytte betalingstjenesten Afterpay.

Velg «Afterpay Faktura» som betalingsmetode, deretter markerer du boksen «Foretak» og skriver inn organisasjonsnummer. Viktig å merke seg er at dersom du skal velge dette alternativet så må adressen som er tilknyttet bedriftens organisasjonsnummer, samsvare med leveringsadressen. Dette er for å unngå svindel.

Dersom du ønsker å få varen levert til en annen adresse, må du opprette faktura som privatperson og videresende denne til din fakturaavdeling.

Vi hjelper deg gjerne, så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Dersom du har betalt med faktura med tjenesten Afterpay har du to alternativer dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen og få pengene tilbake: enten besøke din nærmeste Jernia-butikk eller retur på Posten.

Bytte vare i butikk:
Ta med varen og kvitteringen i butikk, så vil du få tilbakebetalt summen på din konto. Disse pengene skal da benyttes til å betale din faktura fra Afterpay.
Finn butikk →

Retur på Posten:
Dersom du ønsker å returnere varen på posten, må du sende varen med angrerettskjema til vår postadresse, så tar vi oss av resten. Dersom fakturaen ikke er betalt enda, vil dette kravet oppheves slik at du slipper å betale fakturaen. Dersom fakturaen allerede er betalt vil du få tilbakeført dette beløpet.

Last ned angrerettskjema

Vår postadresse:
Kveldroveien 19, Vinterbro
Postboks 43, 1402 Ski

Åpne på egen side

For å gi deg en enkel og sikker netthandel samarbeider vi med Nets, som er blant Nord-Europas største tilbyder av betalingskort og digitale betalingssløsinger. Når du betaler med Visa eller Mastercard bruker vi Nets for en sikker og rask forbindelse mot din bank.

Åpne på egen side