Når kommer min faktura?

Dersom du velger å betale med faktura gjennom Klarna sendes fakturaen på e-post samtidig som varen blir sendt.
Du får da normalt 14 dagers betalingsfrist, med mindre du avtaler noe annet med Klarna. Dersom du har valgt faktura som betalingsmetode gjennom Klarna kan du sjekke status og se fakturaen i deres egen app.

Dersom du fortsatt har spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss vår kundeservice.
Les mer om vilkårene til Klarna her.

Relaterte spørsmål

Som bedriftskunde hos oss kan du søke om kreditt, og få godkjent kredittkjøp neste på sekundet! Les mer om Jernia Bedrift og kredittkjøp her.

Åpne på egen side

Dersom du har betalt med faktura med tjenesten Klarna har du to alternativer dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen og få pengene tilbake: enten besøke din nærmeste Jernia-butikk eller retur på Posten.

Bytte vare i butikk:
Ta med varen og kvitteringen i butikk, så vil du få tilbakebetalt summen på din konto. Disse pengene skal da benyttes til å betale din faktura fra Klarna.
Finn butikk →

Retur på Posten:
Dersom du ønsker å returnere varen på Posten, må du sende varen med angrerettskjema til vår postadresse, så tar vi oss av resten. Dersom fakturaen ikke er betalt enda, vil dette kravet oppheves slik at du slipper å betale fakturaen. Dersom fakturaen allerede er betalt vil du få tilbakeført dette beløpet.

Last ned angrerettskjema

Vår postadresse:
Kveldroveien 19, Vinterbro
Postboks 43, 1402 Ski

Åpne på egen side

Ja, med Klarna kan du utsette betalingen i 14 dager helt gratis dersom du overholder betalingsfristen. Når du velger å betale senere, tilbyr Klarna deg å betale innen 14 dager fra forsendelsen av dine varer. Klarna Bank AB («Klarna») vil overta betalingskravet fra Jernia AS, men Jernia.no sine kjøpsvilkår vil fortsatt være gjeldende. Klarna vil sende deg betalingsinstruksjoner, slik at du kan betale direkte til Klarna.

Les mer om vilkårene til Klarna her.

Åpne på egen side