Kan jeg reservere en vare som er utsolgt i nettbutikken?

Dersom en vare står markert som utsolgt på nettlager, betyr det at vi ikke har varen på vårt hovedlager på Vinterbro. Det første du bør gjøre da er å sjekke om produktet finnes i en av dine nærmeste butikker med Klikk & hent-løsningen. Dersom den ikke finnes i en butikk i nærheten av deg, kan du ta direkte kontakt med oss på vårt kundesenter eller nærmeste butikk slik at vi kan prøve å oppdrive produktet du ønsker deg.

Relaterte spørsmål

Når du klikker deg inn på en ønsket vare vil du se nettlagerstatus for varen under knappen «Legg i handlekurv». Her står det eksempelvis «50+ på nettlager». Dette betyr at vi har over 50 eksemplarer av din ønskede vare på nettlageret.

Åpne på egen side

Når du velger en vare i vår nettbutikk vil du se en oversikt over hvor mange vi har på nettlager og om varen finnes i de ulike butikkene. Du finner oversikten over lagerstatus på nettbutikken under knappen «Legg i handlekurv» og lagerstatus i butikk under «Reserver i butikk».

Åpne på egen side

Dersom du lurer på om en vare kommer på lager, kan du ta kontakt med din nærmeste butikk eller vårt kundesenter.

Åpne på egen side