Kan jeg betale med Klarna?

Ja, hos oss kan du betale med Klarna.

Les mer om våre betalingsløsninger her.

Relaterte spørsmål

KOMMER SNART!

Dersom du ønsker å opprette en faktura for bedrift kan du benytte betalingstjenesten Klarna.

Velg «Firma/Bedrift» etter at du har valgt leveringsmåte under «Dine opplysninger». Deretter må du fylle ut skjemaet med blant annet firmaets organisasjonsnummer.
Det vil da bli gjennomført en kredittsjekk av foretaket. Godkjennes denne vil foretaket motta faktura fra Klarna.

Foretakets fakturaadresse og leveringsadresse må være lik for å kunne gjennomføre handelen.

Vi hjelper deg gjerne, så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Enkelte ganger kan det oppstå tekniske problemer når du skal gjennomføre en betaling. Det kan være mange årsaker til dette. Har du sørget for at kortet har tilstrekkelig med penger på kortet og bruker den seneste versjonen av din nettleser?

Dersom du fortsatt ikke får gjennomført betalingen din kan du ta kontakt med vårt kundesenter , så vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Kontakt oss →

Åpne på egen side

Dersom du har betalt med faktura med tjenesten Klarna har du to alternativer dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen og få pengene tilbake: enten besøke din nærmeste Jernia-butikk eller retur på Posten.

Bytte vare i butikk:
Ta med varen og kvitteringen i butikk, så vil du få tilbakebetalt summen på din konto. Disse pengene skal da benyttes til å betale din faktura fra Klarna.
Finn butikk →

Retur på Posten:
Dersom du ønsker å returnere varen på Posten, må du sende varen med angrerettskjema til vår postadresse, så tar vi oss av resten. Dersom fakturaen ikke er betalt enda, vil dette kravet oppheves slik at du slipper å betale fakturaen. Dersom fakturaen allerede er betalt vil du få tilbakeført dette beløpet.

Last ned angrerettskjema

Vår postadresse:
Kveldroveien 19, Vinterbro
Postboks 43, 1402 Ski

Åpne på egen side