Jeg har gjennomført en bestilling, hvorfor har jeg ikke fått noen bekreftelse på mail?

Dersom du ikke har fått noen bekreftelse på e-post kan det være lurt å sjekke spam/søppelpost for å se om e-posten har sortert seg feil. Dersom e-posten bekreftelses-eposten ikke er å oppdrive, kan du ta kontakt med vår kundeservice.

Kontakt oss→

Har du mistanke om at du har skrevet feil kontaktinformasjon bør du også ta kontakt med Posten, Postnord eller Porterbuddy slik at de kan få rettet opp dette så raskt som mulig. Det er viktig at de har riktig kontaktinformasjon for å kunne gi deg best mulig service.

Kontaktinfo Posten →

Kontaktinfo PostNord →

Kontaktinfo PorterBuddy →

Relaterte spørsmål

Forskjellen på garanti og reklamasjonsrett er at reklamasjonsretten er et lovpålagt krav du har som forbruker dersom en vare ikke fungerer slik den skal. Garanti på den andre siden er et eget løfte en leverandør gir deg som forbruker utover det reklamasjonsretten gir deg.

Les mer om reklamasjonsrett på Forbrukerrådet sine sider.

Åpne på egen side

Ja, du kan returnere alle varer som er kjøpt hos Jernia i hvilken som helst Jernia-butikk innenfor angrerettfristen, selv om de ikke fører varen på det akutelle returtidspunktet.

Åpne på egen side

Ja, du har 30 dagers åpent kjøp etter at du har mottatt en vare fra Jernia. Dersom du ønsker å bytte varen din kan du enten komme innom en av våre Jernia-butikker, eller sende den ubrukte varen tilbake til oss via Posten. Dersom du ønsker å returnere varen via Posten må du fylle ut et angreskjema og en kopi av kvittering eller ordrebekreftelse.

Last ned angrerettskjema →

Åpne på egen side