Jeg finner ikke varen jeg ønsker i nettbutikken. Kan jeg spesialbestille varer fra merker dere fører?

Dette har vi som regel ikke anledning til å gjøre, men er du heldig kan det hende at en av våre butikker har varen du ønsker. Dersom du ikke finner varen du ønsker i vår nettbutikk, kan du ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg så godt vi kan.

Finn butikk →

Kontakt oss →

Relaterte spørsmål

Når du klikker deg inn på en ønsket vare vil du se nettlagerstatus for varen under knappen «Legg i handlekurv». Her står det eksempelvis «50+ på nettlager». Dette betyr at vi har over 50 eksemplarer av din ønskede vare på nettlageret.

Åpne på egen side

Når du velger en vare i vår nettbutikk vil du se en oversikt over hvor mange vi har på nettlager og om varen finnes i de ulike butikkene. Du finner oversikten over lagerstatus på nettbutikken under knappen «Legg i handlekurv» og lagerstatus i butikk under «Reserver i butikk».

Åpne på egen side

Dersom en vare står markert som utsolgt på nettlager, betyr det at vi ikke har varen på vårt hovedlager på Vinterbro. Det første du bør gjøre da er å sjekke om produktet finnes i en av dine nærmeste butikker med Klikk & hent-løsningen. Dersom den ikke finnes i en butikk i nærheten av deg, kan du ta direkte kontakt med oss på vårt kundesenter eller nærmeste butikk slik at vi kan prøve å oppdrive produktet du ønsker deg.

Åpne på egen side