Hva er fristen for å kansellere en bestilling jeg har gjort?

Ønsker du å kansellere en vare som er bestilt, før denne blir sendt ut av vårt sentrallager må du kontakte vår kundeservice så fort du kan. Er varen sendt ut fra vårt lager må du som mottaker motta varen og da benytte deg av «Åpent kjøp» om du ikke ønsker varen.

Les mer om angrerett her.

Relaterte spørsmål

Du har 30 dagers åpent kjøp på nett og i butikk. Det vil si at du kan bytte ubrukte varer innen 30 dager etter at du fysisk mottok produktet. I forbindelse med jul og julegaveinnkjøp har vi utvidet bytteretten til 7. januar 2023, slik at julegavene trygt kan kjøpes inn tidlig, men allikevel byttes i god tid etter jul.

Dersom varen er ødelagt eller mangelfull må du benytte reklamasjonsretten. Den varierer fra 2-5 år avhengig av hva slags produkt det er. Er du usikker, så ta gjerne kontakt med vår kundeservice.

Kontakt oss→

Åpne på egen side

Hvis du har bestilt eksempelvis en grill med montering gjelder ikke angreretten, da produktet da ansees som brukt. Dersom produktet ikke fungerer slik det skal, har du likevel rett til å reklamere på produktet. Ved sistnevnte tilfelle er det lurt å kontakte oss så raskt som mulig, slik at vi kan gi deg best mulig hjelp.

Kontakt oss→

Åpne på egen side

Ja, du får dine penger tilbakebetalt når du benytter deg av angreretten. Dersom du skal benytte angreretten og sende tilbake varen via posten vil du få returnert beløpet på kontoen du benyttet da du bestilte varen.

Dersom du kommer innom vår butikk og har fått godkjent en retur vil du få valget mellom å få tilbake kontanter, eller at vi overfører penger direkte til din bankkonto. Verdt å merke seg er at vi kun kan tilbakebetale deg i kontanter dersom vi har tilsvarende beløp tilgjengelig i kassen.

Åpne på egen side