Hva kan vi hjelpe deg med?
Nettlager
Hvor finner jeg ut om dere har varen min på nett?
Når du klikker deg inn på en ønsket vare vil du se nettlagerstatus for varen under knappen «Legg i handlekurv». Her står det eksempelvis «50+ på nettlager». Dette betyr at vi har over 50 eksemplarer av din ønskede vare på nettlageret.
Kan jeg reservere en vare som er utsolgt i nettbutikken?
Dersom en vare står markert som utsolgt på nettlager, betyr det at vi ikke har varen på vårt hovedlager på Vinterbro. Det første du bør gjøre da er å sjekke om produktet finnes i en av dine nærmeste butikker med Klikk & hent-løsningen. Dersom den ikke finnes i en butikk i nærheten av deg, kan du ta direkte kontakt med oss på vår kundeservice eller nærmeste butikk slik at vi kan prøve å oppdrive produktet du ønsker deg.
Hvordan kan jeg finne ut om en utsolgt vare kommer tilbake på lager?
Dersom du lurer på om en vare kommer på lager, kan du ta kontakt med din nærmeste butikk eller vår kundeservice.
Jeg finner ikke varen jeg ønsker i nettbutikken. Kan jeg spesialbestille varer fra merker dere fører?
Dette har vi som regel ikke anledning til å gjøre, men er du heldig kan det hende at en av våre butikker har varen du ønsker. Dersom du ikke finner varen du ønsker i vår nettbutikk, kan du ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg så godt vi kan.